به فروشگاه محصولات مجازی و دانلودی مکث فایل خوش آمدید * . * . * به مناسبت افتتاح فروشگاه 50 درصد تخفیف برای تمامی محصولات اعمال شده است. همچنین در صورت خرید کلی تخفیف های بیشتری در نظر گرفته شده که می توانید با مراجعه به صفحه "نرخ محصولات" از آن ها اطلاع یابید * . * . * اگر محصول موردنظر شما موجود نیست به پشتیبانی اطلاع دهید تا در اسرع وقت در فروشگاه مکث قرار گرفته و آماده خرید شود * . * . *

پایان نامه بررسی جایگاه اجتماعی- اقتصادی گردشگران در شهر مشهد - فروشگاه محصولات مجازی مکث
X
تبلیغات
X
تبلیغات
رایتل
< برای نتایج دقیقتر، فقط کلمه کلیدی را جستجو کنید. مثل:فلزکاری،اتوماسیون و... >

پایان نامه بررسی جایگاه اجتماعی- اقتصادی گردشگران در شهر مشهد

  

«بررسی جایگاه اجتماعی- اقتصادی گردشگران در شهر مشهد»
  
  

  

توضیحات:

 

فصل دوم و پنجم پایان نامه دوره کارشناسی جغرافیا و برنامه ریزی شهری

فهرست مطالب:

چکیده

فصل اول :کلیات

1-1-مقدمه

1-2-اهداف

1-3-فرضیات 

فصل دوم: پیشینه نگاشته

2-1-مقدمه

2-2-مطالعات داخلی

2-2-1- گردشگری

2-2-2-بررسی جایگاه اجتماعی- اقتصادی گروه های مختلف جامعه

فصل سوم: روش تحقیق

3-1-مقدمه

3-2-روش و ابزار جمع آوری اطلاعات

3-3-جامعه آماری

3-4- روش نمونه گیری و حجم نمونه

3-5-مدل مورد استفاده در این مطالعه

فصل چهارم: نتایج و بحث

4-1- مقدمه

4-2- بررسی ویژگیهای گردشگران مورد مطالعه در شهر مشهد

4-2-1 توزیع گردشگران مورد مطالعه در شهر مشهد بر حسب سن

4-2-2 توزیع گردشگران مورد مطالعه مشهد بر حسب جنسیت

4-2-3  توزیع گردشگران مورد مطالعه در شهر مشهد بر حسب تحصیلات

4-2-4 - توزیع گردشگران مورد مطالعه در شهر مشهد بر حسب نوع  شغل

4-2- 5- توزیع گردشگران مورد مطالعه در شهر مشهد بر اساس استان محل سکونت

4-2-6-  توزیع گردشگران  مورد مطالعه در شهر مشهد بر حسب فاصله شهرستان محل سکونت تا مشهد (کیلومتر)

4-2-7-  توزیع گردشگران مورد مطالعه در شهر مشهد بر حسب تعداد افراد خانوار

4-2- 8- توزیع گردشگران مورد مطالعه در شهر مشهد بر حسب درآمد سالانه خانوار

4-2- 10- توزیع گردشگران مورد مطالعه در شهر مشهد بر اساس مدت اقامت

4-2-11- توزیع گردشگران مورد مطالعه شهر مشهد بر حسب تعداد  سفر به مشهد

4-3- بررسی اهداف گردشگران مورد مطالعه  از سفر به شهر مشهد

4-  بررسی نحوه هزینه کرد گردشگران مورد مطالعه در شهر مشهد

 4-5-  بررسی میزان آگاهی گردشگران مورد مطالعه ازمکانهای سیاحتی و تفریحی در شهر مشهد

4-6-میزان بازدیدگردشگران مورد مطالعه از موزه ها و مکانهای تاریخی شهر مشهد

4-7- بررسی میزان بازدید گردشگران در شهر مشهد از مکانهای تفریحی و ییلاقی

بررسی میزان رضایتمندی  گردشگران مورد مطالعه از سفر به مشهد

4-9-نتایج تخمین مدل تعداد دفعات سفر گردشگران به مشهد

4-10- بررسی مشکلات گردشگران مورد مطالعه در سفر به شهر مشهد

4- 11-بررسی پیشنهادات گردشگران مورد مطالعه جهت بهبود وضعیت گردشگری در شهر مشهد

فصل پنجم: نتایج و پیشنهادات

5-1-مقدمه

5-2- نتایج

5-3-پیشنهادات

پرسشنامه

منابع

چکیده:

صنعت گردشگری دارای آثار اقتصادی و اجتماعی قابل ملاحظه ای می باشد، ایجاد اشتغال و دستیابی به درآمد ارزی پایدار و مناسب و همچنین شناخت متقابل فرهنگی از آثار اقتصادی و اجتماعی این صنعت است.کشور ایران دارای پتانسیل های عظیم تاریخی، طبیعی و مذهبی است که در بخش جاذبه های مذهبی آن،  شهر مشهد به عنوان بزرگترین قطب گردشگری شناخته شده است. هدف اصلی این پژوهش بررسی آثار اقتصادی و اجتماعی گردشگران شهرمشهد بوده است. روش جمع آوری اطلاعات بر مبنای کتابخانه ای،  اسنادی و نیز میدانی(پرسشنامه) بوده و جهت تحلیل داده ها از نرم افزارEviews  وExcel استفاده شده است. در این راستا نتایج به دست آمده از تخمین مدل تعداد دفعات سفرگردشگران به مشهد بیانگرآن بوده است که متغیر تعداد افراد خانوار گردشگران مشهد بیشترین تاثیر و به ترتیب متغیرهای سن گردشگر، میزان آگاهی گردشگران از مکانهای تاریخی ، وسیله حمل و نقل گردشگر به مشهدو درآمد ماهانه گردشگران مشهد ، کمترین تاثیر را بر تعداد سفر گردشگران به مشهد داشته اند...


منابع

دیبایی، پ، (۱۳۷۱)، شناخت جهانگردی، انتشارات دانشگاه علامه طباطبایی
رضوانی، ع، (۱۳۸۱)، جغرافیا و صنعت توریسم، چاپ پنجم، تهران، دانشگاه پیام نور
صرافی، م، (۱۳۸۳)، مروری بر دیدگاههای نظری مدیریت کلان شهری با تاکید بر جنبه های نهادی، فصلنامه مدیریت شهری، ش۱۷
صمدی، ع، (۱۳۸۴)، بررسی میزان اشتغالزایی و بستر سازی سیاست های حمایت جذب توریسم
ضرغام، ح، (۱۳۷۲)، راهکارهایی برای توسعه جهانگردی در جمهوری اسلامی ایران
گی، چاک وای، (۱۳۸۲)، جهانگردی در چشم انداز جامع، ترجمه علی پارسیان و سید محمد اعرابی، انتشارات دفتر پژوهش های فرهنگی،چاپ دوم، تهران
عبدالرحیمی، م، (۱۳۸۲)، جهانگردی و جهان اسلام، ماهنامه جهانگردان، ش ۱۱
نصیری، ح، (۱۳۷۹)، توسعه پایدار چشم انداز جهان سوم،انتشارات فرهنگ و اندیشه، چاپ اول
Brian,coodal (1999),Marketing in Tourism industry, London,Routledje
Murphy,p(2000),Acommuty Apprch,Newyourk Nethuen
www.sci.org
www.aqrazavi.org/h132.htm
www.on.wikipedia.org
http://sid.ir
http://www.irandoc.ac.ir

...


 
 نـوع فایـل  Word  تعداد صفحات : 27

 خریـد از فروشگاه دیگر مـا

 حجم فایل  52 کیلوبایت    قــیمت فایــل : 3500 تومان

 راهنمای مراحل خرید فایل

 

لطفا برای خرید و دریافت فوری فایل اینجا کلیک کنید

 
« قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی عضو شبکه شتاب که رمز دوم آنها فعال شده باشد »

کلمات کلیدی: دانلود مقاله بررسی جایگاه اجتماعی- اقتصادی گردشگران در شهر مشهد , تحقیق و پژوهش بررسی جایگاه اجتماعی اقتصادی گردشگران در شهر مشهد , جایگاه اجتماعیاقتصادی گردشگران در شهر مشهد , جایگاه اجتماعیاقتصادی در شهرمشهد , بررسی جایگاه اجتماعی واقتصادی در شهر مشهر , گردشگران مشهد، بزرگترین قطب گردشگری ایران, پایان نامه ارزان مدیریت, پایان نامه مدیریت, پروژه بررسی جایگاه اجتماعی- اقتصادی گردشگران در شهر مشهد, تحقیق گردشگری درمشهد, خرید پایان نامه, خرید پایان نامه جایگاه اقتصادی گردشگران در شهر مشهد, خرید پایان نامه مدیریت, خرید پایان نامه مدیریت صنعتی, دانلود پروژه بررسی جایگاه اجتماعی اقتصادی گردشگران در شهر مشهد, درباره گردشگری در مشهد, فروش پایان نامه, فروش پایان نامه اقتصاد, فروش پایان نامه مدیریت, گردشگران در شهر مشهد, میزان بازدید گردشگران در شهر مشهد از مکانهای تاریخی و تفریحی و ییلاقی شهر مشهد, هزینه گردشگری در مشهد