به فروشگاه محصولات مجازی و دانلودی مکث فایل خوش آمدید * . * . * به مناسبت افتتاح فروشگاه 50 درصد تخفیف برای تمامی محصولات اعمال شده است. همچنین در صورت خرید کلی تخفیف های بیشتری در نظر گرفته شده که می توانید با مراجعه به صفحه "نرخ محصولات" از آن ها اطلاع یابید * . * . * اگر محصول موردنظر شما موجود نیست به پشتیبانی اطلاع دهید تا در اسرع وقت در فروشگاه مکث قرار گرفته و آماده خرید شود * . * . *

تحقیق آماده چگونگی مشارکت در نمایشگاه - فروشگاه محصولات مجازی مکث
X
تبلیغات
X
تبلیغات
رایتل
< برای نتایج دقیقتر، فقط کلمه کلیدی را جستجو کنید. مثل:فلزکاری،اتوماسیون و... >

تحقیق آماده چگونگی مشارکت در نمایشگاه

  

«چگونگی مشارکت در نمایشگاه»
  
  

  

توضیحات:

 

تحقیق آماده چگونگی مشارکت در نمایشگاه فایل PDF قابل تبدیل به Word


فهرست مطالب:


انتخاب نمایشگاه از سوی غرفه داران

انتخاب نمایشگاه

انواع مشارکت کنندگان
-غرفه دارانی با مهارت فروش
-مدیرانی با سیاست برقراری ارتباط
-نمایندگانی با سیاست رقابتی
-غرفه داران ترکیبی
-غرفه داران منطقه ای


ساخت و طراحی غرفه

الف- انواع غرفه

ب- طراحی و چیدمان غرفه

ج - ساخت غرفه

د - تقسیم بندی فضای غرفه


اداره امور غرفه

ویژگیها و وظایف افراد اداره کننده غرفه


بسته بندی و حمل کالا

الف- انتخاب و آماده نمودن کالا و لوازم

ب- بسته بندی کالا

ج – تنظیم اسناد حمل


مراحل حضور درنمایشگاه

الف – اقدامات قبل از حضور در نمایشگاه

ب - در ایام حضور در نمایشگاه

ج - بعد از مشارکت در نمایشگاه


بخشی از متن:

از آنجائیکه نمایشگاهها در اجرای بسـیاری از اسـتراتژیهای شـرکت مفیـد هسـتند، نحـوه انتخاب و تصمیم گیری صحیح در خصوص حضور و یا عدم حضور در نمایشگاه اهمیت بیشتری پیدا می کند. برایند انتخاب صحیح میتواند شرکت را در تصمیم گیری های آتی یاری نماید. نتایج حاصل از حضور در نمایشگاه می تواند در چگونگی راه اندازی خط تولید محصـول جدیـد، افتتاح و کسب بازارهای جدید، بهبود روابط با مشـتریان، حفـظ بـازار و حضـور در عرصـه هـای بین المللی و شناساندن محصول جدید تولید نشده و...، نقش موثری را ایفا نمـوده و موجـب اخذ یک تصمیم کلیدی در شرکت گردد. بنابراین هر قدر به اطلاعات مربوط به کیفیت و کمیت یک نمایشگاه بیشتر دسترسی پیدا کنیم تصمیم گیـری دقیقتـر خواهـد شـد. در صـورت عـدم دسترسی کافی به اطلاعات مورد نیاز ممکن است به این نتیحه برسیم که ابتدا نمایشگاه را برای سال اول مورد بازدید و ارزیابی قرار داده و سپس از نتایج بدسـت آمـده در خصـوص حضـور در دوره های بعدی تصمیم گیری نمائیم. ولی قبل از آنکه اقدام به جمع آوری اطلاعـات نمـاییم لازم است ببینیم شرکت ما در غالب کدام دسته از مشارکت کنندگان قرار میگیرد و یـا بـه عبـارتی چه دیدگاه و هدفی برای ما از اهمیت بیشتر برخوردار است و سپس بـر اسـاس آن بـه بررسـی اطلاعات بدست آمده بپردازیم.

انواع مشارکت کنندگان: تحلیل گروهای غرفه دار زیر نشان میدهد که...


 
 نـوع فایـل  PDF  تعداد صفحات : 39

 خریـد از فروشگاه دیگر مـا

 حجم فایل  894 کیلوبایت    قــیمت فایــل : 2000 تومان

 راهنمای مراحل خرید فایل

 

لطفا برای خرید و دریافت فوری فایل اینجا کلیک کنید

 
« قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی عضو شبکه شتاب که رمز دوم آنها فعال شده باشد »

کلمات کلیدی: دانلود تحقیق آموزش ساخت غرفه نمایشگاهی، دانلود تحقیق آموزش طراحی غرفه، دانلود تحقیق آموزش غرفه سازی، دانلود تحقیق غرفه سازی، دانلود تحقیق  غرفه سازی در نمایشگاه عرضه مستقیم، دانلود تحقیق غرفه سازی نمایشگاهی، دانلود تحقیق  مدیریت غرفه نمایشگاهی، دانلود تحقیق سوال از مخاطبان در غرفه، دانلود تحقیق  آموزش طراحی غرفه، دانلود تحقیق غرفه سازی در نمایشگاه، غرفه سازی نمایشگاهی تهران، غرفه سازی در کیش، غرفه سازی در تهران، چند نکته ساده اما تاثیرگذار در غرفه سازی نمایشگاهی، تقدیر نام غرفه سازی، دانلود تحقیق غرفه، نقد و بررسی غرفه سازی، طراحی بنر و جذب مخاطب در غرفه نمایشگاهی، اصول غرفه سازی